diumenge, 24 de juny del 2012

Construcció del meu nou PLE.

Una de les primeres entrades que es va realitzar en aquest bloc va ser sobre els entorns personals d'aprenentatge. http://customburton.blogspot.com.es/2011/09/un-apunt-sobre-els-ples.html En aquesta entrada s'analitzava i es reflexionava sobre aquest terme i el seu ús. Més endavant es va realitzar una altra escriptura que integrava un dibuix sobre el meu propi PLE. http://customburton.blogspot.com.es/2011/10/construccio-del-entorn-personal.html

Vaig tenir problemes tècnics a l'hora de pujar aquest esquema I no es veia massa bè així que ho he intentat solucionar. També he afegit recursos ja que en faltaven i no en vaig sortir gaire satisfet perquè no vaig incorporar totes les eines  que he aprés. Dit això, i havent treballat amb una varietat molt elevada de recursos i eines TIC a l'aula de l'optativa, puc afirmar que a hores d'ara he de modificar  el meu entorn personal d'aprenentatge afegint-hi de noves que no coneixia.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada