dilluns, 28 de desembre del 2009

Conferència Eulàlia Bosch.

Primer dia de la setmana d'activitats extraòrdinaries a la universitat. Va fer una conferència l'Eulàlia Bosch "fer de mestre", que em va sorprendre molt.

Primer de tot, jo no vaig assistir a la conferència en directe, els dilluns al matí no puc, però quan el XavierÀvila ens la va passar em va semblar una conferència totalment equivocada del que jo m'havia pensat. Jo pensava que seria com una mena de "veterana de guerra" en aquesta professió que ens donaria consells, exemples i anècdotes del llarg de la seva vida professional que ens ensenyarien a conviure i a tenir un tracte més fàcil amb els nens.

L'Eulàlia Bosch però, ens va donar una conferència en que sortien moltes imatges i molt d'art i la manera que ho podíem relacionar amb els infants i enriquir la seva pròpia curiositat. Això si, va demostrar una gran capacitat de reflexió i elecció perquè totes aquestes imatges estaven elegides amb cura i predisposició a un objectiu posterior a complir.

M'ha semblat una conferència molt interessant i com he dit abans, sorprenent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada