dilluns, 28 de desembre del 2009

Últimes recitacions, últims debats i últims treballs de territorri.

Últimes classes abans de les vacances de nadal i dels examens que evaluaran el curs. Ha passat molt ràpid tot però ja estem aquestes alçades. Els últims dies de classe els companys exposen els seus últims treballs, jo ja els vaig exposar tots al principi així que aquest dies no havia de fer pràcticament res.

En el meu grup, gent com el Didier i el Jordi o el Marc i el Sergi, tanquen les exposicions de territori a l'últim dia de l'aula. M'ha agradat molt l'exposició del Didier i el Jordi sobre el camp nou, tot i que era un tema que ja el coneixia m'ha agradat recordar els aspectes del barça i el camp nou, el seu estadi.

Els debats de dijous tanquen una lligueta amigable de debats sobre diferents temes de la cultura d'avui. Crec que els grups s'han près seriosament aquesta lligueta i han aportat aspectes positius al grup en general,ha sigut una experiència positiva a valorar. Per últim, abans de debatre els alumnes que faltaven van recitar les poesies o textos que s'havien après de memòria. Podia ser un text literari, algun discurs o conte, o una recitació creativa oral.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada