dilluns, 28 de desembre del 2009

Exposició de territori.

El treball de territori el vaig elegir fer-lo amb el Carles Fernàndez Soto, perquè és un noi que em complemento molt bé amb ell i ens entenem alhora de fer treballs comuns. El títol del treball és "del lloc on venim", volíem fer una descripció dels llocs més interessants de Badalona i Sant Joan Despí que són els nostres dos territoris personals, però a causa de l'allargada del temps vam decidir fer-ho només de Sant Joan Despí.

Al meu parer, ens va sortir una exposició bastant fluïda, ho havíem treballat bastant, el Carles es va dedicar a introduir Sant Joan Despí com a poble i informació demogràfica i jo, vaig destacar els llocs més interessants alhora de visitar el poble a una persona desconeguda.

Els dos vam quedar satisfets del treball fet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada