dimarts, 4 de maig del 2010

INTERVENCIÓ DE SÍNTESIS

Amb aquesta intervenció faré el tancament del bloc abans de començar a fer les 4 entrades per a la recuperació d'aquest.
Aquest bloc m'ha costat molt de fer sincerament, l'ús de la comunicació en les noves tecnologies és un fet del qual encara no m'he adaptat i crear un espai personal on sintetitzes els treballs universitaris i on penjés la majoria de projectes acadèmics treballats a gitic i coed no ha sigut fàcil.
Ara bé, reconec que he pecat d'una manca de regularitat en les entrades al llarg del curs però les intervencions que impliquen la recuperació d'aquest les he intentat fer en un període una mica més regular. Ja fa temps que em vai començar ha plantejar la manera de recuperar el bloc i vaig estar llegint les entrades uns quants cops per descobrir que havia de retocar i que havia d'afegir.
Amb l'adició del cmapsTools i la presentació slideshare m'ha quedat un bloc amb 16 entrades de les quals aniré corregint en la propera entrada corresponent a "orientacions per a la recuperació dels blocs a juliol".
D'aquestes entrades n'he seleccionat dues que m'han semblat les més didàctiques i les que millor resulat n'he tret.

Aprenentatge i Tic: Aquesta entrada és tracta de l'explicació de les metàfores de Crook, que vaig explicar correctament amb pèls i senyals i que em va servir per una comprensió total d'aquest tema. Tant és així que a l'examen va sortir aquesta pregunta que vaig contestar perfectament gràcies a la realització profunda i comprensiva d'aquesta entrada. http://customburton.blogspot.com/2009/12/aprenentatge-i-tic.html

Presentació Google Docs: Amb la realització d'aquesta entrada vaig aconseguir aprendre a utilitzar el GoogleDocs més enllà de fer una presentació. Gràcies a que vaig aprendre l'ús d'aquest apartat electrònic vaig poder dur a terme el treball de grup on cadascú anava penjant la seva part en un document comú funcionalment online. Aquesta entrada va ser molt profitosa de cara el futur del semestre i de l'any en general.
http://customburton.blogspot.com/2009/10/presentacio-google-docs.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada