divendres, 6 de novembre del 2009

Diatari Comunicació Oral.

En aquesta entrada del bloc, descriure les sesions de Comunicació Oral que hem fet fins ara.

Primera sessió:

Poesia Visual del Joan Brossa.

En una de les primeres classes de Comunicació Oral Escrita i Digital vem entrar en una pàgina web per visualitzar una obra de Joan Brossa dels poemes objectes i la poesia visual.

Segona sessió:

En una de les primeres sessions de l'assignatura vem analitzar qui era un bon comunicador. Haviem d'anomenar una persona que nosaltres pensèssim que era un bon comunicador i atribuir-li un adjectiu que el descrivès.

Van sortir molts noms destacats com Emma García o Andreu Buenafuente. Jo vaig dir Matías Prats i vaig dir que és un gran linguista, és a dir que parla molt bé i coneix i domina el llenguatge.

Tercera sessió:





Quarta sessió:

Com parlar bé en públic.

En aquesta sessió de COED vem fer entrega del treball de Com parlar bé en públic de la Joana Rubio i el Francesc Puigpelat. En aquest treball vem haver de fer un recull d'idees sobre com parlar bé en públic a partir d'aquest llibre. El vaig trobar un treball molt útil perquè les idees que vaig recollir possiblement les utilitzi en el futur, a part d'adonar-me dels aspectes a tenir en compte a l'hora de fer una valoració sobre una bona exposició oral.

El llibre era fàcil de llegir i repeteixo, molt útil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada