divendres, 13 de novembre de 2009

ANALISIS DEL ANUNCI SEAT ALTEA



Començaré pel principi, explicant les bases del anunci.

Aquest anunci és un conte sobre un animal que el seu creixement és directament proporcional a l'amor que rep de la seva família que el cuida.

El monstre va rebent molt d'amor al llarg de l'anunci i es va fent cada cop més gran fins que el final ja no hi cap al cotxe. La mirada d'il·lusió de la nena i el monstre fan que no abandonin l'animal i tornin a casa amb un Seat Altea enorme on el monstre ja hi cap perfectament i la felicitat de la casa perdurarà molt de temps.

Aquest final m'ha semblat comunicativament genial i l'he valorat com un gran anunci ja que mostra aquesta història tant original relacionada amb el producte que ells volen vendre i que en aquest cas, encaixa a la perfecció amb el perfil de l'anunci.

Tot l'anunci passa mentre sona una música lenta al principi però que va emocionant al públic a mesura que el temps avança i connecta perfectament amb tot el que passa a la història.

Hi ha un narrador que explica l'anunci de fàbula, com si fos un drama en les parts més tristes, però animant al final quan el monstre hi cap al cotxe i tota la pesca. El narrador ho fa molt bé la veritat, és la veu de l'anunci que m'agrada més, dona sensibilitat i empatia al públic i marca els "tempos" de la història, acompanyat d'una música molt adequada, viva i melancòl·lica.

Està molt ben fet el anunci en tema imatge, so i sentit. A més a més,té un toc molt original i creatiu que crida l'atenció a tot aquell que el veu i és difícil que passi desapercebut. Suposo que és tracta d'això un anunci, ha de ser comunicativament ric, creatiu, original, espontani i ha de cridar l'atenció al públic, i aquest compleix tots els aspectes. Es tracta d'un molt bon treball comunicatiu.

L'enllaç al vídeo és el següent: http://www.youtube.com/watch?v=JIGvCdrS-SQ.

divendres, 6 de novembre de 2009

Diatari Comunicació Oral.

En aquesta entrada del bloc, descriure les sesions de Comunicació Oral que hem fet fins ara.

Primera sessió:

Poesia Visual del Joan Brossa.

En una de les primeres classes de Comunicació Oral Escrita i Digital vem entrar en una pàgina web per visualitzar una obra de Joan Brossa dels poemes objectes i la poesia visual.

Segona sessió:

En una de les primeres sessions de l'assignatura vem analitzar qui era un bon comunicador. Haviem d'anomenar una persona que nosaltres pensèssim que era un bon comunicador i atribuir-li un adjectiu que el descrivès.

Van sortir molts noms destacats com Emma García o Andreu Buenafuente. Jo vaig dir Matías Prats i vaig dir que és un gran linguista, és a dir que parla molt bé i coneix i domina el llenguatge.

Tercera sessió:





Quarta sessió:

Com parlar bé en públic.

En aquesta sessió de COED vem fer entrega del treball de Com parlar bé en públic de la Joana Rubio i el Francesc Puigpelat. En aquest treball vem haver de fer un recull d'idees sobre com parlar bé en públic a partir d'aquest llibre. El vaig trobar un treball molt útil perquè les idees que vaig recollir possiblement les utilitzi en el futur, a part d'adonar-me dels aspectes a tenir en compte a l'hora de fer una valoració sobre una bona exposició oral.

El llibre era fàcil de llegir i repeteixo, molt útil.

dilluns, 2 de novembre de 2009

Primera entrada COEV

Presento la secció de comunicació oral i visual al blogger. En aquesta secció aniré descrivint els diferents treballs o classes interesants de COEV. Començaré per l'exposició de fotografies personals per descriure els companys a classe.
En aquesta classe hem exposat cadascú les diferents fotografies sobre un company de clase amb que mitjançant una imatge descriviem el seu comportament o la seva manera de ser.

Algunes persones han obtat per fotograafiar una part del cos com una barba, unes mans, una orella...jo he optat per fotografiar el objecte que més descriu el Carlos Fernández Soto.

Crec que ha estat una classe positiva i molt lúdica en que la gent s'ha esforçat per duur un bon treball. Aquí està el meu.

TREBALL FOTOGRAFIA COMUNICACIÓ ORAL ESCRITA I VISUAL.



Aquesta és la foto que he triat per descriure al Carlos Fernández. És la foto de el seu puny tancat on sobresurt el segell que porta sempre amb ell.
En el segell es pot veure CF, les seves inicials que sempre van amb ell i li recorden qui és. Això pot descriure el amor propi cap a si mateix i la seva família com a característica.
Al meu parer, el fet de portar un segell d’or descriu també el lloc on viu i s’ha criat, la zona per on s’ha mogut i la gent més pròxima amb la que ha anat. No és el mateix la vestimenta i els complements d’un noi de poble de muntanya que la vestimenta i els complements d’un noi de ciutat. En aquest cas el Carlos és de Sabadell on hi ha bastanta gent que porta segell a les mans i es probable que el Carlos estigui relacionat amb uns quants.
El segell d’or mostra les característiques del Carlos i és l’objecte que porta amb ell sempre i el que millor el descriu, un noi senzill, amable i amb estil propi.
Per acabar, no sempre, portar aquest segell ens pot donar una pista que parla castellà amb més facilitats que el català, és a dir, té el castellà com a llengua predilecta parlada.

La propera setmana toca entregar el treball sobre el llibre de lectura "Com parlar bé en públic" un recull d'idees útils sobre això.